11 cm.












Dom är 11 cm höga och inte 13 som dom flesta är. 2 cm gör stoor skillnad och jag är redan en amasonkvinna i min vänskapskrets.
Dom kommer i juni.


Jag jobbade igår och idag och skall jobba på måndag igen. Jag hade min första otrevliga kund idag, verkligen en riktig surkärring... trist när någons trista betéende skall dra ner alla andras humör.
Imorgon är det stadens studentbal, hoppas för deras skull att det inte är lika crappy väder imorgon men jag såg nyss att den nog skall vara uppehåll hela dagen, men det kan man ju lite lita på. Man får nog tänka på en balfrisyr som klarar en regnskur, spec om man åker cab. För mycket hårsprej kommer ju tynga ner och göra håret till ett klister-fågelbo, not najs...

På onsdag kan jag absolut inte jobba för då är det åker vi in till göteborg och lyssnar på petter och september, för jävla najs! mina brudar och världens bästa petter! kommer vi sjunga med i mikrofonkåt? JA!




Fick hem mina bikinis i tisdags men det saknades en underdel. jag ringde och frågade om den men då sa hon att den var slut... det stog det fan inte något om när jag beställde den och den ligger tydligen inte kvar i min beställning så det finns en reserverad till min vid nästa leverans utan jag måste själv hålla komm på när det kommit in fler och beställa en ny. Vad är det för jävla rövstil? Nu har jag 3 överdelar och bara en underdel, kul, tack hm.
Så om någon har eller har sett någon av de 2 gula bikinitrosorna, med döskalle pärlor eller med volanger, så är jag väldigt intresserad. vore ju kul att kunna ha något som passar ihop i sommar...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0