två fina.










Virkade linnen och klänningar är vårfräscht, hör inte riktigt sommaren till utan det skall bäras i övergångsmånaderna. Önskar att jag anammat trenden förra året då jag hittade bilden med denna vackra klänning och började leta mönster som en galning, känns inte lika roligt i år då alla kommer kila omkring som små garnnystan, jag har svårt för sådant.






Knästrumpor i all ära, men jag har några regler som rekomenderas att man följer. 
Passar bäst på den med långa ben, inget för dig under 1.60-strecket men allt spelar ju förstås roll på med vilka knästrumpor; längd, färg och mönster. Detta för mig iofs till regel nummer 2 och 3, att dom skall gå över knäna, vara helsvarta och bäras till tunnare svarta strumpbyxor. Det är mina regler, det är vad jag tycket är snyggast, du gör givetvis som du vill.





Kommentarer
Postat av: elin fornell

sv: Haha, nu är jag igång igen! Och du med ser jag, vad fin din blogg har blivit! :D

Ja lite synd att alla kommer följa virkat-trenden, det är ju trots allt skitsnyggt ;o

2011-03-31 @ 17:33:49
URL: http://beyondblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0