Igår trodde jag på riktigt att min tid var...

dsc_0204 (MMS)

Igår trodde jag på riktigt att min tid var kommen. Jag hade så ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Fick åka till akuten. Blodprov och grejer. Spydde som en kalv över hela golvet av smärtorna. Fick dropp och någon medicin rakt in i handen. Hade ingen mat i magen och var tvungen att fasta. Var på akuten från 3 till 10, döhungrig! Fick i mig lite mat när jag väl kom därifrån, vilket tog ett tag efter som jag var så svaaaag så svag, vet inte hur många gånger jag försökte ställa mig upp men snabbt som fan fick lägga mig ner igen. Efter 12 inatt fick jag inleda lite fastande igen för idag har jag varit på lasarettet igen och gjort en gastroskopi, typ det absolut äckligaste jag gjort! Summan av kardemumman är att jag har "magmunns brock", typ trasigt lock i magen så det har kommit upp massa syror och frätit hål på mig inuti, typ. Lite medicin så ska det väl bli bra. Gud vad jag är hungrig men nu skall jag få äta igen snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0