new years pics.























Det var en finfin kväll, skratt, dans och life storys, tack alla inblandade! :)


Någon som har några nyårs löften?
Jag har ett par stycken.
# 1 - Skaffa jobb. Kanske inte riktigt ett nyårslöfte i sig, mer ett måste, men så skall det i alla fall bli.
# 2 - Börja käka bantningspåsar ingen. Inte för att jag vill gå ner i vikt först och främst, utan för att jan kände mig så frisk och fräsch sist jag gjorde det. Hyn fick mer lyster, celluliterna försvann en del och jag mådde bra i hela kroppen, jättehärligt.
# 3 - Skaffa lägenhet. När jag hittat ett jobb då vill säga. Jag längtar ihjäl mig efter att få inreda, jag skall åka till Vinden och alla andra second handbutiker som finns och skapa världens finaste bo någonsin! :D

Kommer jag klara detta tror ni?



pusspuss på er!





Kommentarer
Postat av: Linnea

Juliia!?? "life storys"?? Vad är detta? Livs berättelser? Haha :P. Lifestories kanske? Eller jag vet inte haha...

2011-01-03 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0