mus.










Dagens makeup gjordes på MUS.
Jag fick ju en sminkkonsultation i julklapp av min syster och idag gick jag dit och blev sminkad och fick tips och råd.
Med mig hem fick jag en foudation, ett lösbuder, en rouge, en läppenna och en puderborste. Allt som allt gick det på 900 kr, men jag behövde bara betala 400 eftersom man fick gåvor för 500 när man gick på en sådan sminkkurs, gött va?!
Jag är svinnöjd, fick med mig det jag verkligen var i behov av och det var kul att bli sminkad, jag älskar ju smink och har gärna mycket färg och fina ögonskuggor så detta var jättekul!


Jag visar bara upp ögonen nu, kinderna hade en fin rödrosig färg och läpparna blev målade med en plommonfärgad läppenna och ett lila glans, jättefint.



Nu skall jag måla naglarna, haha ovanligt, min största hobby typ!
Efterdet skall jag sätta mig och skriva recept. Jag köpte en skrivbok när jag var på stan förut och nu skall jag sätta mig och skriva i alla recept som jag hittat i typ tidningar och på nätet och så, alltid lättare att ha allt samlat på samma ställe, dessutom är det mycket finare! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0