ivory.









Måste bara berätta en lite pinig grej innan jag somnar.
När jag var och blev sminkad igår så provade hon ut en foudation och kom fra mtill att jag skulle ha Ivory, alltså den ljusaste nyansen! :S
Jag blev helt paff, visst att det är vinter och man är blekare än på sommaren, men jag ser ändå mig själv som en mörk person, sett från att jag är vit liksom, ni fattar. Jag blir liksom aldrig riktigt vit på vintern, jag har till och med kvar solbrännan från sommaren liksom, jag är ju inte brun nu på vintern, men att jag skall ha den ljusaste foudationen blev ett slag i magen, jag är allstå en blekfis trots allt, jaja, bara all face the facts... :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0