husmor.




Idag har jag inte bara gjort en av dom sakerna jag är hyffsad på, nämligen bakning, utan jag har även gjort något som jag är rätt crappy på, matlagning.
Ramla inte omkull nu när jag meddelar att; båda sakerna slutade i succe!
Jag bakade tekakor, svingoda!
Och till middag så gjorde jag samma som sist jag stog vid spisen men denna gången utan 30 cm höga eldsflammor, (told you I was crappy) nämligen Simons pasta och tomatsås. Skall ju sjlälvklart vara färskpasta egentligen men det fanns inte hemma idag och jag iddes inte sticka till affären så jag tog det vi hade hemma och jag tror att det gick bra, mamma sa att det var jättegott i alla fall, kul att få beröm av matmor! :)




Nu kan ni nog gissa vad som skall hända, iväg till Emilia för Wii!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0