dag 2.






en person jag vill träffa just nu.





Oj, svårt, vill träffa många människor. Farmor. Morfar så klart, saknar honom varje dag. Farfar minns jag tyvärr inte så mycket av men klart att jag önskar att jag kunde få träffa honom igen. Pollnow som numera bor i göteborg önskar jag att jag kunde träffa oftare, vännerna vill man väl egentligen alltid träffa så ofta man kan. Nöken, nu räknas ju inte han som en person, men en individ är han allt. Simon, vill få eventuella mexiko-souvenirer.

Men mest av allt vill jag nog träffa en ny person, en ny vän, en potentiell pokjvän, någon slags mentor, någon med livserfarenhet att ha djupa samtal med och som delar min humor, en person med ett lätt sinne och lagom mycket visdom, men ingen preppy människa, någon som liknar mig som person, men med helt andra erfarenheter och livsmål, en sådan person vill jag träffa just nu.






bild från British Museum.


Slår vad om att han skulle ha en del intressant att berätta...








ps - Tröttnar vi inte på bloggare med partners, jag har tröttnat. Det är puttinutt och sockervadd och dötrista mysipysistunder med 'min man' eller 'älsklingen' eller 'gullegosetussemyspijken', snark!
Härmed bojkottar jag, eller det gör jag ju inte alls, jag kan inte svika Dolly, men en mental freeze out utbringar jag till er alla, step it up era husmorsfjollor! - ds





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0