dag 1.





en bild på mig plus 10 fakta.









i ingen speciell ordning alls så presenterar jag nu lite av mig med 10 högintressanta fakta.



·  Jag älskar, eller är nog skarare besatt av, hajar. Kan inte sluta förudras över dessa magnifika och skräckinjagande djur och innan jag dör skall jag dyka med vithajar, ett måste i mitt liv.

·  Jag är bortskämd. Jag vet mycket väl om det och tycker nog att det är rätt bekvämt, jag är bekväm av mig, men samtidigt vill jag inget hellre än att tjäna mina egna pengar, ha ett eget bo, diska efter mig själv, få laga precis den maten jag är sugen på och äta på mitt finafina proslin, men tills dess har jag det rätt gött, säg vad du vill om det.  

·  Jag hatar husmanskost, stek och kött och sås med potatis och sådan skit kan ni skippa om ni skall servera mig mat någon gång. Lax och ris med kall sås, eller sallad, eller kycklingpaj är mat i min smak.

·  Jag har panikångest.

·  Jag är en hejjare på praktiska skolämnen, valde alla som gick i skolan. Till exempel alla bildkurser man kunde välja på gymnasiet istället för att lära mig naturkunskap och matte, samma bildkurs 2 gånger till och med.

·  Jag är väldigt snäll och ödmjuk i verkliga livet, både mot människor och djur.

·  Jag är kass på tvspel.

·  Vissa skulle kalla mig tjatig, men jag skulle väl snarare säga impulsiv och pratsam, då både när det gäller skvaller med vänner eller politiska debatter, bring it on.

·  Jag är uppfostrad med extremt mycket humor, ironi och sarkasm har varit vardagsmat ända sedan jag lärde mig prata.

·  Jag är en rätt god människokännare, dras till dom jag tycker om och vet ganska snabbt vilka jag nog inte går ihop med.





Går detta ihop med hur jag verkar vara här på bloggen?
Kanske inte, vissa saker vill jag kanske inte avslöja, vissa saker väljer jag att tona mer, jag tror min krisiska sida är lite mer framtonad här. I verkliga livet har jag nästan alltid ett leende på läpparna och uppfattas nästan alltid som snäll, rolig, glad och ödmjuk av dom jag känner. Detta är ord valda av folk som beskrivit mig, inte något jag själv bara sitter och skriver.


Frågor på det?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0