christmas gift.






I julklapp av min syster så fick jag en sminkrådgivning på Make Up Store, svinkul! Ännu roligare är att man får produkter för hela summan som i detta fall är 495 kr och jag vet precis vad jag vill ha!




Läppenna i färg som matchar mina läppar, för att förtydliga konturerna och hålla glans på plats.







Foundation. Jag använder samma foudation som inhandlades till sommarens solkyssta hy för jag är verkligen för fattig för att köpa en ny, ni kan ju gissa hur snygg och orange jag är, men nu jävlar! Detta är "Olive".



Efter dessa två produkter så har jag typ 120 spänn kvar, oklart vad dom skall läggas på, 
en snygg skugga i grå/grön/brun kulör, mamma har en superfin från MUS som jag för tillfället stulit, köpa en egen? En läppenna att matcha det klarröda Barry.M-stiftet med? Eller helt enkelt ett nytt stift från MUS it self? Har ingen läppstift därifrån, duger dom? Kulörerna är ju i alla fall tilltalande för en färgälskare som mig.  Vad köpa?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0