mr moon.






God kväll.
 
Idag har jag varit på stan med Jenny, köpt en snygg bh, en ny primer, och fikat med en stooor kopp te.
När vi senare gick till Maxi och Jenny deppade över att hon inte hade några pengar kvar (även hon handlade lite smått och gott) så kom hon på att det är allahjärtansdag på måndag. "Vem bryr sig tänkte jag", men hon har ju sin Johan, eller Jonas, vet aldrig vem som är vem av hennes man och hennes bror... Tydligen hade han köpt något jäääätte fint och rätt dyrt förra året och hon var nu livrädd att hon inte skulle kunna kompensera med något fint i år, men hey, vem blir inte glad för choklad?! ;)

Nu äter jag lakrits och kolla på 2an där dom visar en musikspecial med MTVs unpluggedserie med Mando Diao, kan det blir bättre?
Nyss sjöngs det med i Gloria för fulla muggar och mr moon kommer alltid vara för mig speciell, öronen är mer än nöjda med denna ljuvliga musik!



Återgår till lakrits och Gustav, puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0