dag 6.






typ av killar jag faller för.





Jag faller inte så lätt. Det måste vara någon med en unik personlighet och a great sence of humor för att jag skäll lägga märke till denna någon. Jag har vänner som blir knäsvaga om en kille drar en "gjorde det ont när du trillade ner från himmlen"-kommentar. Jag är ledsen men jag kan bara skratta högt! Sliskighet eller arrogans är lika med ful, oavsett hur snygg han än må vara. 



Under gymnasiet var jag "dödskär" i en kille i en klass över mig. Jag var så förälskad att jag en gång blev så kväsvag att Lina fick hålla i mig så jag inte svimmade, låter helt sjukt jag vet. Självklart fick han reda på att jag var "kär" i honom och allt blev bara pinsamt och jag förnekade det och sen dess har aldrig en blick utbytts igen och nu har jag inte sett honom på typ 2 år. 
Sen har jag en kille, eller jag vill kalla honom man, låter snyggare, här i min lilla stad som är min absoluta drömman. Jag skulle vilja ta det så långt som att säga att jag älskar honom, men det är ju bara som jag säger. Han är verkligen den perfekta mannen, hela han utstrålar en sådan coolhet och han har en oklanderlig stil och en karisma som är så naturlig, inget krux eller fix eller falskt. Detta är ju då var jag tror och tänker, jag har ju faktist aldrig sagt ett ord till honom men ändå så är han ju "min", det bara är så.



Men summan av kardemumman är väl att jag inte har någon speciell typ av kille jag faller för men att vissa utseenden och klädstilar tilltalar mig mer så som lite nördigt, rocker, cool hiphoper eller så och gärna äldre män, inte gubb-gammla givetvis, men män liksom. Tatueringar är i alla fall ett stoooort plus, och då snackar jag inte om en liten fjuttig tribal runt överarmen i svart, utan gärna hela sleavs i färg, stort plus!.
Är det något jag verkligen inte skulle kunna falla för är en kille utan personlig stil. Stil är viktigt för mig, och då menar jag inte en specifik stil man skall följa slaviskt eller att man bara skall handla dyra kläder, utan att man klär sig i det man själv tycker om och trivs i. Punkt!











Typers...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0