dag 12.




en bild på ett ställe jag vart på.






Nu hänger jag inte riktigt med?
Vilket ställe som helst eller?
ICA Maxi eller thailand?
Idag eller igår?
Har ju inte ens någon bild från någon resa på denna datorn, får spara ner någon från face, skall se vad jag kan hitta...











Denna får det bli, från mitt äldsta album på facebook.
Denna bilden är ifrån Hamburgö, Lina Svenssons sommarställe.
Lina, jag och Isabella spenderade en sommaren 2009 en helg i hennes stuga.
Vi hade lite otur med vädret så det blev inget bad u havet, tur det egentligen för jag är inget big fan av varken saltvatten eller dom där bautamaneterna, usch!
Men vi hade mysigt, spelade "köp", tidernas bästa kortspel, grillade, utforskade ön och hade en allmänt awsome roadtrip i Linas borsas gamla volvo med Michael Jackson i högtalarna. Bra tid. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0