barry m.






Igår beställde jag, Emilia och mamma lite nytt från Barry M, gick på typ en tusenlapp, helt okej för allt det vi klickade hem och frakten ligger på bara 50 kr från england!
Detta beställde jag:

6 st Lip Paints:









Green, Lavender, Vinage Rose, Chestnut Red, Sunset och Royal Raspberry.





Touch of magic:



Detta läppstift blir inte grönt vid aplicering utan den reagerar på dina läppar, värme och cirkualation och så och kan bärför variera i olika nyanser av rosa, skall bli mycket spännande!




2 st Blushers:



                             


Strawberry och Terracotta.





2 st Nail Paints:








Strawberry Ice Cream och Lemon Ice Cream.





Skall bli sjukt kul när jag får hem allt, kommer prova allt mamma och Emilia köpte också! haha
Längtar ihjäl mig!


puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0