tema kändis.





I helgen vankas det kalas, igår fick jag reda på att det är kändistema.





Håkan Juholt var mitt första val.
Men vid en närmare eftertanke hade det nog inte uppskattats, han hade nog inte gjort succe i sammanhanget.









Alternativ nummer två var John Galliano, men jag tror ingen hade kunnat gissa vam jag hade varit.
Om jag hade avslöjat att "jag är ju John Galliano!" så hade det nog blivit ett rungande, "va? vem är det? är han en trollkar?"
Synd!, jag hade nog klätt i både hatt och mustasch!









När jag ändå hände på google så fiskade jag upp den här bilden, alteregot var också ett alternativ, men jag hade nog skitit på mig när jag såg mig själv i spegeln...








Sjuuuuuuuuuukt!
I mitt huvud ser Marilyn Manson ut som sitt alterego på riktigt, tänk att det är en människa ädr under, ordentligt ful också! :O




Nää, jag får fundera vidare, jag har ett par dagar på mig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0