hey hey baby.





Godafton!
Idag har jag inte haft någon lust att sitta vid datorn, har läst, kollat på house och sovit.
Tillåtet ibland.




Igårkväll utspelades ett smärre drama på Björnbärsstigen.
Det vat kattansamling här på gatan, alla katter förutom 1 var på plats.
Inget hände, dom bara satt och stirrade på farandra, inte ens lite bit eller riv, no action!

Lite hemskt var det iofs, jag skulle försöka locka in Boris och kastade lite torrfoder åt honom, han brydde sig inte ett skvatt. Däremot kom en av grannkatterna framrusandes och kastade sig över som små matbitarna. Synd om honom tyckte jag, han är skitig och mager så jag ställde ner matskålen och det var slut på enn ögonblick. Stackarn var uppenbarligen utsvulten och den såg rätt spinkig ut så jag tyckte han förtjänade lite mat.

Hör och häpna när jag nu berättar att kattrackarn satt på exakt samma ställe imorse som igårkväll när jag öppnade dörren och väntade på frukosten!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0