gasell.






Vilken kropp föredrar du?







Jag väljer utan tvekan A, det tror jag att dom flesta andra också gör.
För hur mycket folk än säger att dom vill se kvinnliga och välmående ut så behöver väl inte det betyda att man vill se ut som kropp C?
Jag tycker att A-kroppen är minst lika kvinnlig och vacker, vackrare faktist.










Vad är det som gör att B är kvinnligare än G?
Inget! Eller är hon kvinnligare för att hon har en enorm bak eller?   
Jag får ju egentligen inte tycka så här, vi kvinnor skall ju hålla ihop, gå emot det smala idealet och vara stolta över våra kurvor!. SKITSNACK! Jag får visst tycka att det magra är vackrare för om folk får klaga på smala människor hur mycket dom vill och tycka och peka och klaga på kvinnor som dom anser är för spinkiga så får jag väl kontra med att jag tycker att magra kvinnor är snyggare än "normala".

Jag är FÖR den magra kroppen, jag har alltid älskat den, den är vacker, slank, smidig och kvinnlig men smaken är ju som baken, alla tycker olika.
Kvinnlighet sitter inte i hur stor rumpa du har eller och du har greppbara kärlekshandtag, kvinnligheten kommer väl innifrån, som med allt annat.

Jag tycker att Gisele har en vacker kropp för hon är smalare än "dagens kvinna". Är det fel på mig och henne, eller är det fel på synen om vad som är kvinnligt eller inte?





 






Kolla på hennes kropp och försök att inte tycka att den är vacker?
Som om du inte vill ha hennes två meter långa spiror?
Sluta ljug för dig själv, du önskar du såg ut så här.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0