conscious.




Ni vet att den har anlänt till den stora cyberrymden, det behöver jag ju inte påminna någon om hoppas jag?
Jag vill unna mig något, eller helst vill jag att någon annan skall vilja unna mig något och denna någon skulle ju då blir min far. Synd om honom, kul för mig.
Fast jag får seeee, känns pinsamt att be om saker, "pappaaaaaaa, kan du köpa en klänning till miiiig?" "pappaaaa, jag har inga pengar och jag har hittat jääättefina skor, vill du köpa dom åt mig?" och ja, vi fattar, så tattig man känner sig, usch, jag skämms ända in i själen för sånt betéende och då inte bara mitt eget, andras också, vi borde skämmas!
Fast, det finns ett par fina saker!...




t.ex. denna tishan.




Och jag kan helt enkelt inte släppa dessa underbaringarna!
What to doooo?


...eller dom här...










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0