absolutely fabulous.










Man kan inte älska alla, jag har svårt att ens tolerera dig...






I alla fall, jag skall kila upp och klä på mig så fort jag gett er lite onödig info.
Pappa jobbar halv dag idag så här i jesus-dör-eller-föds-eller-återuppstår-tiderna så han plockar upp mig vid ett så skall vi åka en sväng till stan.
Jag har fått min första lön idag och är på jakt efter ett par simpla bodys att ha när jag jobbar, spanade in ett par på ginas hemsida och jag hoppas att dom fått in dom i butik nu. Body är mycket med bekvämt och praktist att ha när man jobbar för dom glider inte upp och blir inte skevt och så, förutom när man skall kissa, men jag hoppas att dom kanske har kiss-knäppning i grenen, för tillfället använder jag min balett-body, no kiss-knäppning, håller mig tills jag kommer hem!

Jag fick hem ett presentkort på MQ värt 1000 kr i tisdags så där lär jag väl göra en sväng också, kanske kan hitta något fint att ha på mig när vi går ut på lördag! :D
Även en gift till Simon skulle nog uppskattas, jag köpet alltid kläder till honom från MQ, men det blir alltid lyckat så varför skippa en vinnande koncept? :)
Träningskläder står också på dagens spanschema, byxor helst.
Och skor, klackar! Fiiiiiina klackar! 
Och solpuder...


Ojojoj tänker ni, du har ju bara jobbat 2 gånger Julia, har du råd med detta?
Skit på er och sköt er själva tänker jag, fast det säger jag ju naturligtvis inte högt, utan ler istället och talar lite överlägset om att jag nu äntligen fått reda på min timmlön och jag blev allt annat än besviken! ;P 


Nu måste jag kila, tjing så länge!








ps. bilden till vänster i 'gina exclusive'-inlägget ingår inte i den kollektionen, dom varorna finns redan i butik, lovar at posta lite pics när jag fått nys om mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0