secondhand på övervåningen.






Imorse gick jag in på vinden och rotade runt lite, man vet inte riktigt vad som finns där inne, det är lite läskigt faktist...
Jag hade i alla fall en svagt minne av ett par moccajackor som pappa och mamma haft för ett par år sedan, typ då vi barn tyckte att det var sååååå jävla fult med boots, mockajackor och stuprör på våra föräldrar, idag är det det jag strävar efter!


Rotade inte runt särskillt länge förän jag fann vad jag sökte, en ljusbeige moccakavaj och en chokladbrun mockajacka i modellen jeansjacka typ.








Ser kanske inte så mycket ut för världen, och dom är ju ett par storlekar förstora egentligen med oversize än min favvosize!
Dom kommer göra min höst varm och fin och till rätt kläder kommer dom göra hela mig rätt!
...nämnde jag att dom liksom var gratis, ett fynd från familjen Olssons vind, perfekt!





Mammas kommentar vär jag provade hennes jacka löd typ "men den tänkte ju jag börja använda nu Julia!"
pfff, så låter det nu ja, bara för att jag hittade den, pyttsan, hittat är hittat och kommer aldrig igen!




puss




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Då man var liten så förstod man sig inte på mode. Men idag vill man ha liknande kläder själv, så sant! :D



Verkligen smart att du leta där på vinden,och går ju hur bra som helst att kombinera me olika plagg fast det är begagnat. Måste inte alltid va nytt. :)

2010-09-07 @ 22:22:27
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0