röd.









skrev en lång text om hurvida det är en kopia eller en väska inspirerad av ett designermärke och att jag tycker om denna mer än dom jag såg i turkiet och blablabla men jag nöjer mig med att säga att jag älskar den, den är av äkta plast och i en underbar färg till ett fenomenalt pris!
Jag tänker nog vänta med att beställa den tills jag kommit hem från london då jag vet hur pengastatusen är, men jag kan nog lungt säga att detta kommer vara min väska i höst, den är jag värd! (kanske inte kan hålla mig tills dess, vi får väl se :P)





Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Kul! När åker ni? :)

2010-09-12 @ 17:53:20
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0