not yet.






Sommaren är inte över för mig, jag är inte klart med shortsen och klänningarna och klackar med öppen tå (eller jo, min fot blev ju flådd sist...) och jag är inte reda för tjocka strumpbyxor, höstkoftor och jackor, inte för 5 öre!


1 - Jag har tröttnat på strumpbyxor!
"Kalasbyxan" i murriga höstfärger känns fel, lite bögig ;P
Jag röstar för nylonstrumpan, hudfärgad eller väldigt tunna svarta, frågan är ju om det är tillåtet, att ha bara ben (i nylonisar) i september. Eller, hujeda mig, tänkt på vad dom skulle säga om jag hade det i oktober....! :S


2 - Det faktum att jag har så fasligt svårt för koftor gör det inte lätt för mig att byta årstid, koftan är ju typ hösternas nyckelplagg år efter år och hellst av allt vill jag bara ha en tunn, slät, svart kofta, skulle kanske kunna tänka mig en beige (nude alltså, för dom lite mer fisförnäma människorna) monkikofta, men dom däringa stooora mönsterstickade sakerna vill jag klippa sönder! Jag hatar stora, ulliga pch gulliga koftor!


3 - Jackor... jo man skall ju hitta en snygg en också, inte det lättaste. Jackor är jag jobbigt kräsen med, kanske eftersom jag alltid sen jag var liten sett på jackköp som något man gör typ 2 gånger om året, sommarjacka och vinterjacka, sen är det klart. Nu äger jag liiite fler är 2 jackor/året men har ändå lite svårt för tt köpa på mig jackor som plagg liksom, vet inte om någon fattar vad jag menar men så är det i alla fall.




Summer, keep it up!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0