cover all.















På grund av en irriterande faktor så kunde jag inte gå in på bodyshop och köpa ny concealer så jag gick till MUS istället och köpe deras Cover All Mix och av vad jag kan dömma nu (testade lite snabbt igårkväll med redan gammalt smink i fejjan) så verkar den toppen!
Just att den har 3 färger gör ju att man kan variera ondligt och komma fram till just sin ton och dom olika culörerna, röd och gul, gör ju att man kan täcka allt man vill täcka, mörka ringar under ögonen och små röda finnar, high five för fan!









ps. skjut dig själv din hycklare! ds






Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHA XDXDXD Är den irriterande faktorn vad jag tror så är det askul! Hoho, tårarna nästan rinner här :D

2010-09-08 @ 18:06:49
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0