the man in the sky.





Såg precis The Invention Of Lying, BRA film!
Ricky Gervais kan ju typ inte göra något dåligt, har är ett geni för i helvete!
Det är i själv fallet Ricky (första mannen på jorden som kan ljuga) som ljuger ihop något om The Man In The Sky och livet efter detta och de 10 budorden och blablabla.
Ingen har ju kunnat ljuga innan och därför har det alltså inte funnits någon gud, så enkelt är det alltså, ingen har kunnat snacka om gud eftersom dom inte kunde ljuga a.k.a. hitta på sagan om gud... 
(jag är inte religiös och kan inte förstå hur någon kan tro på en saga, but thats up to you!)


Fatta hur jobbigt ärlig man är om man aaaaaldrig ljuger, jobbig tanke!
Ingen kan ju säga "jag aldrig ljuger", isåfall ljuger man ;P haha
man skulle ju riskera att såra folk som fan om man aldrig ljuger, usch!
jag ljuger, inte om allt alltid men det är väl klart att man drar till med något istället för att säga något ärligt som kan såra, det tycker i alla fall jag är sunt förnuft, eller?










Alla ljuger, hur mycket man än ljuger om att man inte ljuger så är det bara så, eller hur?!




hoppas jag inte gör någon upprörd och om så är fallet så förlåt, men detta är mina åsikter, varsågod att ha dina egna! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0