Vilken kväll!



Trädgårn.
Underbara, overkliga, parallella universum.
Kvällen var fab!
Slutet var kanon, klockrent, kunde inte slutat bättre, för vad är oddsen liksom, att jag springer rakt in i en glasvägg i 180 km/h, knäcker nosen och pajjar tänderna??!!



Vi säger att det var en barfight, låter coolare!



Fatta att inte kunna peta näsan, vilken pers!
Jag kan inte röra fejjan, näsan är tjock och svullen och jag har ett sexigt jack!
Men värst är tänderna, har fått ont i underkäken igen, i idiottanden och kanske dens granne, FAN!
måste ju iallfall avvakta idag och imorgon, får åka ner till tandläkaren på måndag och kolla upp det.



Nu skall jag tycka synd om mig själv lite mer, fixar "dag 4" ikväll.
Puss



Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gumman! Stackare, hoppas tänderna klarar sig. Ses kanske ikväll? Behöver tjejjour, har paus med Dennis.

Puss

2010-05-30 @ 10:31:59
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0