9 to 9



Klockan var ställd på 09.00.
Duscha, sminka, platta, fixa, äta och cykla iväg till tåget för att åka in till göteborg och kolla på Sex And The City 2 men mina brudar och fy fan var bra den var! :) Jag skrattade så det rann tårar och jag nästan kissade på mig :P hahaha jag älskade den! :D

Efteråt åte vi till vasastan för att äte lite och sedan kolla i affärer, vi kom väl hem halv 8 kanske och då ringde Isabella och undrade om hon kunde komma förbi en stund och det fick hon :)
Vi satt utanför mitt hus och pratade och efter ett tag kom Karlsson också och slog sig ner.
Jag och Linnea var ju i London samtidigt, men vi stötte inte på varanndra, det är ju inte så sannoligt liksom, men däremot så sprang jag på en vän till Emilia mitt på Qxford Street, helt sjukt! haha


Jag kom i alla fall in nu klockan 9 och nu skall jag äta min kvällsmat :)


Gör "dag 3" när jag kommer tillbaka, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0