Yesterdays shopping...






Farfarströja, Lager 157 herr
Leggins, H&M







Magt-shirt med grafiskttrck, Hey (Lager 157)
T-shirt med lila träd, Lager 157
T-shirt med uggla, Lager 157







Fick ju även hem bikinin i brevlådan igår, på tiden alltså!
Överdelen var väl liiiiiite för liten, men jag skall ju träna så jag förlorar allt det överflödiga i revbenshöjd så kommer den sitta galant inför turkiet resan sen! (Måste ju boka snart föresten tjejer!)
Underdelen gillade jag jättemycket även om den är i tangamodell, den var liksom inte så smal som dom brukar, utan rätt så låg ocg bred, om ni fattar. :P



Nu skall jag slå in presenter, det brukar vara min uppgift, haha.
Men först, frukost! :)




PS
Mamma bokade föresten resan när hon jobbade härom natten, så nu är det klart!
Eller vi beöver ju ett hotell men det bräller ju av dom på Sussex Garden så det är ju inte så bråttom. :)
20 - 24 maj, WIHOOOOO! :D
DS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0