Söndag



Sitter och försöker koreografera till mina streetgrupper idag men det går trögt, har ingen inspiration på den fronten idag känner jag...
Är ju inte häller jättesugen på att ha vissa av mina elever i 11-14 gruppen, men det är bara att uthärda, det är jag som avgör var dom skall stå på uppvisningen och sköter man sig inte hamnar man i hörnet längst bak, upp till dom.
däremot så längtar jag lite efter mina 20+are, det är ju 2 veckor sedan jag hade mina streetgrupper nu för vecka 7 var det ju lov och förra veckan fick ju Ida hoppa in för mig då jag låg i magsjuka, men idag får jag träffa dom igen, skall bli kul, dom är så himla sköna! :)


Jag tänkte baka något nu, är sugen så att sätta mina bagarhänder i arbete idag! Kanske är bra att släppa dansen lite också och fokusera på något annat ett tag, så skall det nog lösa sig med koreografin sedan. :)


Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0