Söndag



Go da'!


Hihihihi, (väldigt nervöst och stressat fniss!) jag kunde inte hålla mig, bikinin klickades hem redan idag!


Alltså jag är heeeeeelt insnöad på H&M.com just nu, sitter hela tiden och lägger massa kläder i varukorgen och sållar bort och lägger till nytt och blablabla!
La i bikinin, några shorts och linnen och kllänningar men det är bara bikinin som jag är helt säger på att jag vill ha och båda delarna fanns i lager precis nu så jag får den på typ onsdag redan tror jag! :)
Hatar att beställa saker som aldrig kommer, typ att det är 5 veckor tills dom fått in nytt och plagget kansk skickas, dom borde skriva det med en gång, typ "strl 38 slut för tillfället, kommer in vecka 14" det hade varit bra tycker jag!
Nog tjatat om H&M nu, skärpning! :P hahah


Sitter just nu och äter en gor bulgursallad men bacon, fetaost och en kezoröra, goooott!
Kl 5 är det ju dans som vanligt, mina streetgrupper idag, och jag är sjuk som vanligt.... :S
Nu skall jag äta upp och spela treasure madness, hahah! :)


xoxo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0