Sex Rehab with Dr Drew



Har precis kollat på Sex Rehab with Dr Drew som går på 5an.
Handlar om ett gäng sexmissbrukare som alla blivit frivilligt inskrivna på en klinik för att bearbeta och försöka "bota" sitt sexmissbruk.
En del av den har riktigt hjärtskärande historier och jag får ont i magen av att tänka på hur det kan ha varit att växa upp som en av killarana som började bli sexuellt utnyttjad redan som 2åring och han fortsatte att bli miss handlad och utnyttjad hela sin uppväxt och det resulterar nu i att han själv missbrukar sex. Usch, får en klump i halsen, kan inte förstår hur man kan göra så som hans pappa gjorde mot honom, uschuschusch!
En av tjejerna däremot, en plastbit i klackar och rosa minitoppar, hon är helt rubbad! Antagligen så bottnar allt beteende i hur ens uppväxt varit, men hon behandlar verkligen alla dom som vill hjälpa henne som skit och bara skriker och gapar och vägrar försöka sammarbeta, hon är en diva utav högsta rang, verkar ju inte ens som om hon vill ha hjälp, synd att hon skall ta upp en plats för någon som kanske verkligen vill det här och vill får hjälp, synd...



När jag kom hem förut så ringde jag Lina, var så himmla längesedan jag pratade med henne så det behövdes nu!
I över 1 timme pratade vi, haha det var härligt! <3
Saknar alla mina tjejer, hoppas att vi kan ses till helgen, annars spricker jag!


Oh I love you hotshots!



Nä, nu skall jag knåpa ihop ett nytt facebook-album, har maaaaassa bilder att ladda upp!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0