Alice in Wonderland


Toodles!

Hur står det till?
Jag är glad idag! :)
Jag och Ramsy var ute på en promenix för ett tag sedan och det var så himla härligt!
Vi gick över Gerdsken (sjön som ligger nedanför vårt hus) som är hundägarnas och deras jyckars nya place, en enda stor vit yta där man har går vart man vill, släppa hundarna utan att tappa dom ur sikte, och gå till Ängabo på 2 minuter, jag älskar den frysta Gerdsken!
Vi gick i vid ett bad på en kant av sjön och upp vid ett annat och då befann vi oss i skogen hux flux, jag älskar mitt område där jag bor på vintern! Det är så vackert och idag var ju finaste dagen på länge, alla  stigar och vägar och kullar och berg, sååå mycket tid jag spenderade i skogarna runt omkring här när jag var liten, idag fick jag tidernas nostalgikick!


Nu sitter jag och kollar på ett gamalt Design Simon och Thomas-avsnitt och äter upp min choklad! :)
Om ett tag skall jag gå och piffa till mig lite för ikvall drar biogänget på Alice in Wonderland! Visserligen i vår lilla biosalong här i Alingsås men ändå! :D
Oh, som jag längtat, är superpeppad!
Skall gå förbi Linnea vid halv 6 typ så skall vi traska ner till Lina, eller jag tror det i alla fall, smsade Linnea för ett tag sedan men hon har inte svarat än men jag antar att det blir så. Jag och Linnea bor på samma gata så jag kilar väl förbi ändå och ser om hon är hemma! :)
Nej, nu skall jag nog hoppa in i duschen, blev allt lite svettig på vår promenad, gött! :)





Kommentarer
Postat av: Kikan

Jagt har oxå varit på promenad idag. Det var verkligen underbart vårväder och det är skönt att se att snön har börjat att smälta. Trevlig lördag på dig! Kram Kikan

2010-03-06 @ 19:57:42
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0