10-03-15



Halloj!


Nu är det måndag igen, trist, borde komma lite nya dagar då och då tycker jag, jag börjar tröttna! :P
Haha

Idag har har bakat en smarrig chokladkaka, mums!
Jag har även mailat chefen för att be om ett möte om dansuppvisningen, vill bestämma datum med en gång så att vi kan boka Londonresan snart! 
Ikväll är det hiphop newstyle som vanligt och jag är ju sjuk som vanligt... detta börjar verkligen bli vardagsmat för mig, minns inte när jag var helt frisk sist, men jag har slutat bry mig, det får vara som det är och jag får väl vila i sommar antar jag. :)




Detta är ju förövrigt tröjan som jag kom hem med från Gina Tricot i fredags, 249 kr kostade den.
Den är jääättemysig och jag älskar dom lagda vecken på fickorna, skitsnygg detalj, I love it! :)




Nu skall jag äta upp heeeela kakan, mmmmmh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0