Pastell + 88





Linne, Gina Tricot, 129:-


+ 2 par strumpbyxor och en ögoncréme.




Och håll i hatten, idag fick jag paket på posten! :D



Gissa vaaaaad!! :D




dom, dom, dooooom! :O




En palett med 88 matta ögonskuggor! :D för jävla najs alltså!
testade 2 st förut och jag måste säga att dom var liiite svåra att applicera, färgen som jag fick i borsten ville liksom inte fästa på ögonlocket riktigt, men det gäller väl bara att ha en bra bas och bra värktyg att applicera med så blir det nog riktigt gödigt! ;P




Nu skall jag ut och gå, önska mig och min otränade kropp lyckatill ;P




PS- ikväll spelar Brasilien, förväntar mig många heta hunkar! ;P hahaha -DS



Puss!









Kommentarer
Postat av: LinneaPinnea

Snygga skuggor! Då har du bara 86 kvar att testa haha. Jag testade att göra mina naglar som du nu :). Blev lite kladdigt men ganska okej :). Tack för idag! <3

2010-06-15 @ 21:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0