Once More






Yes, Kinza/Kenza/Känza/Könza la upp den, och den är för fan gödi!




Skulle föresten inre tacka nej till Trevie, eller inte Bruno heller, ni hör ju namnet, gosig kille! Men Travie är en sån där man som jag vill ha, om jag får måla ut min drömkille. Lång (eller?), snygg, tatuerad och peircad, lite så där lagom bad boy, eller vad vet jag?! haha




Sweeeeet!





Nääääää, nu skall jag och min tragiska hjärna gå och lägga oss, om vi kommer upp för trappan vill säga, benen är döda efter body punpen alltså! kan nog inte går upp för trappan, får nog krypa :P
En stund som denna önskar jag att jag damsugit trappan när jag ändå var igång och damsög upp krossat och tappat solpuder i morse (förövrigt klockren morgon eller? ALLT gick emot mig, tack!) men nej, jag lämnade den i mittenrummet, satte inte ens i slangen i den lilla "hållaren" i bakänden, mohaha!

Godnatt för fan, puss för fan!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0