I Have Myself In My Own Cage






En jobbig känsla det där, när man inte riktigt vågar släppa taget, att inte våga lita helt och fullt på någon som man egentligen vill kunna lägga sitt hjärta hos.
Mitt hjärta är mitt eget, ingen förutom Du Du Du har någonsin kunnat kliva in helt och hållet. Dom flesta öppnar jag inte ens dörren för, några får stanna innanför tröskeln, en och annan kan få slå sig ner i köket men det är nog bara en som fått följa med in i kammaren och bara en har jag tillåtit se mig på riktigt, Du vet vem Du är och jag älskar dig till tusen, det hoppas jag Du vet, även om jag nästan är ännu sämre än Dig på sådant här, Du är den bästa jag har min vän!


Hjärtesaker är inte min grej, inte på något plan, jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag är livrädd!




Nu skall jag gå och kolla på Alice i Underlivet med mamma och pappa! :) hihihihihih ;P
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0