Sista dagen



För denna veckan alltså, imorgon börjar det riktiga livet. Imorgon ringer klockan vid 6, eller kanske till och med halv 6 eftersom det är mig vi pratar om, en väldigt morgonseg människa. Klockan 7 stämplar jag in på Regale och lämnar inte lokalen föräns klockan 4. 5 dagar av extremt hårt arbete väntar och en liten lönesumma kan jag i alla fall se fram emot i augusti, wopido!



Återkommer snart, eller när jag fått hem min symaskin och fått sytt iordning 2 nya klippningar, blir fint!
då kan jag kanske visa upp min minishopping från i fredags också.



sist jag satte saxen i ett par jeans, vi får väl se vad det blev denna gången!




PÖSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0