Måndag


Hej!


Läget med er?
Jag är en aning rastlös men annars är allt bra, eller har liiiite ont i halsen men vem bryr sig?!
Idag har jag varit duktig, tog tag i mitt jobbsökande igen, eller jag polerade CVt lite och snyggade till mitt personliga brev, (jag avskyr personliga brevet, känns så fånigt! :S) så någon dag de närmsta veckorna skall jag ta en tripp till göteborg med enbart jobbsökande i tanken, så håll tummarna!

Just nu sitter jag ute på min altan och har det rätt gött, det är inte gassande sol och 30 grader men heeeeelt okej behagligt:)
Ikväll skall jag gå på Zumba för Ida men Jenny och Amanda, kul! Vi får väl se hur halsen känns, men jag tror det skall gå galant :)



Mer soliga kvällar vid vattnet tack! :)


Nu måste jag kila in en snabbis innan jag kissar ner mig! :O


puss så länge!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Fint linne/klänning! Har jag sett den?

2010-07-05 @ 17:00:49
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0