Diverse



Jag jobbar och sover, jobbar och sover, och soooooom jag sliter!!



Blablabla här är förra veckans shopping (förutom 2 nya bhöar som inhandlades på Allum på arbetstid, score!) + 2 second handfynd från mig själv, typ...




Gamla jeans blev nya jeansshorts, Livis 901or, mörkblå, fetnajs!



Gamla pajnettleggins (aldrig användna och egentligen jätteförstora) blev paljettcykelbrallor, klockers eller inte, jag vet inte...



Nytt: liten trikåkjol i svart och beiget.



Nytt: svart fodral, vi kör på Small, att inte kunna andas är mitt livsmål, (Y)



Nu skall jag väl antagligen sova igen, wopido!
Men jag ser fram emot fredag, då drar vi, en liten verklighetsflykt från alingsås och dess invånare! (förutom dom bästa såklart)

Puss








Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja. Lina var ju med på stan. Ser dock ut som ett par andra shorts på mig efter som jag har fetare stjärt än Lina :P

2010-07-21 @ 20:39:28
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0