CopyCat




Copy: jag skall göra mig ett senilsnöre, såg på Sarahs blogg (http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/) att hon hade beställt ett, blev sugen men snål som jag är så får jag fixa ihop ett själv, kedjor och o-ringar, det blir min lösning :P


(jag vill strypa mig själv för jag gör något som jag verkligen hatar, jag kopierar... det är sammligt, jag ser det inte som smicker, kom på något eget för fan!
jag har hatat det sen jag var liten, om någon kompis köpte något likadant blev jag galen, kanske lite småsinnt och ego, but thats me. jag är min egen, ett orginal, jag anser inte att jag har någon spec stil, jag klär mig i det jag vill, jag klär mig som mig själv.
det är ungefär som med dans, att inspireras är en sak, men att ta en hel 8a rakt av är fel, så jävla fel! därför är det friskott på mig just nu, för jag sjunker lika lågt som en fantalilös människa och det äcklar mig...)






Något som inte äcklar mig är Fete Otto, han är GOOOOOOD!








Jag är ett orginal, mitt eget orginal med min egen stil!




puss







Kommentarer
Postat av: Mia

Äh man kan inte kopiera nåt som är inne ju! Bara i Alingsås det kallas så för där vågar inte många följa speciella trender:) You are not a copycat

2010-07-21 @ 22:41:27
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0