Trettondagsafton


Hejhej, (tänkte skriva "godmorgon", meeen kom sedan på att klockan är 4 typ)


Allt väl? I hope so!

Med mig är det så däär, jag tror jag håller på att bli sjuk!!  :´(
GUUD jag vill inte ,har inte tid! Jag kände det igår när jag var och tränade, orkade inte gå på crosstrainern, bara hostade konstant och mitt huvud ville sprängas! Döda mig nu!!!!
Jag vägrar bli sjuk igen, minns ni min dunder förkylning i höstas? Jag var sjuk i 2 veckor! Mamma trodde ju att det var svininflensan, men jag vet inte.. Hoppas inte att jag får svinis nu iallfall?! för jag är inte vaccinerad! :O Jag valde bort att göra det faktist, av olika anledningar, så jag får ju skylle mig själv om jag ligger här halvdöd om en vecka med tryne och svans, men pepparpeppar, så blir nog inte fallet får vi hoppas! :)


Nu skall jag värma mig en bit lasagne som mamma gjort! :)
Min bror kommer hit om ett tag för att hälsa på en sista gång för imorgon åker han tillbaka fjantstaden! Yall know what i´m talkin' bout! ;P
OCH, ikväll blir det ju feeest! Eller "partaj" som min älskling Linnea skulle säga! :)
Nej, nu måsta jag mata min mage, innan den hoppar upp ur min strupe och slukar hela mig! (bläää!)


Pusspuss






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0