Tisdag 19/1



Hej.


Jag vet inte hur jag skall börja detta inlägg, det är så mycket jag vill prata om, berätta om, ta upp, mina personliga åsikter, mina idéer, mina tankar och reflektione men jag har helt enkelt ingen ork, jag vill verkligen, men jag är väl för lat antar jag.
Skall försöka bättre mig, inte för att någon kanske bryr sig egentligen, men jag tycker om att skriva av mig, ta upp olika sidor av en tanke eller åsikt, reflektera över vad som väger över, försäka sätta mig in i andras tankar och kanske inte alltid komma till en slutsats, men i alla fall försöka.


Det har inte hänt allt för mycket i mitt liv det senaste, jag har varit lite extra sur kanske, jag vet inte, jag tror jag börjag bli gamal och gaggig, stackars mina föräldrar att ha en sådan lat odugling till dotter!



Okej, dags för nästa punkt på listan;
Tatueringar
Jo, det är sant, jag har tänkt tatuera mig, en liten tagg bara, inget märkvärdigt.
Det skall vara en diamant på framsidan av axeln (svårt att förklara) haha, men jag har faktist tänkt på idéen ett tag, och så googlade jag på "diamant tatuering" och fick fram en bild på en tatuering nästan exakt såsom jag tänkt mig, eller jag hade övervägt att ha en på ovansidan av axeln, men efter överläggning med friends så kom vi fram till att framsidan nog är snyggare. så lite kul var det att hitta en bild där en tjej hade en typ likadan som jag vill ha. Dock så skall ju inte min diamant se ut som hennes, men ändå.   
Nu är ju frågan när jag skall göra den, antingen nu, typ i fabruari när lönen kommit, eller i höst, när sommaren är över. Sjuk svårt, vet ju inte hur mycket det kostar, och hur mycket jag får i januarilönen... Vore bäst att göra den nu med en gång typ, för om jag väntar till hösten kommer jag förmodligen tröttna och inte vilja göra den längre.
Det är nu eller aldrig typ!
Jag hade ju även min blommidé för ett tags sedan, mer mina äppleblommor på revbenen, men jag måste suga på den idén ett tag till, diamanten är en bättre start.
Mmmmmh, vi får se hur detta artar sig. :)



Nej, vet ni vad jag skall göra nu?
Jag skall hämta min hårddisk som ligger på mitt rum där jag har alla mina gamla bilder, från kreta, balen, studenten och sommaren. tänkte göra ett album på facebook, har inte lagt upp några bilder från vare sig Kreta eller balen, kunde kanske vara lite kul! Slänger förmodligen in ett par här också när jag ändå är igång! :)




Men puss så länge! :)









/by Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0