Franco Westwick



Solo har listat;

Världens hetaste män!



1a plats:



Mr Westwick





Sedan fortsätter listan med;

2 Robert Pattinson
3 Henry Cavill
4 Ryan Kwanten
5 Ian Somerhalder
6 Bradley Cooper
7 Taylor Lautner
8 Brody Jenner
9 Jake Gyllenhaal
10 Adam Brody
11 Hugh Jackman
12 James Franco
13 Emile Hirsch


Och som kommen från ingenstans så sprang han rakt in på 1a plats på min personliga lista, nämligen
heto nummer 12!


James Franco




MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM :)


Alltså varför har jag aldrig uppmärksammat denna dösnygga snubbe innan??!
Han är ju bland annat med i spindelmannen som gått på bio nu i dagarna och han har ju även varit ansiktet utåt för Gucci.


Jotack, herr Ed Westwick är su så het så man rinner iväg som smöööör, MEN, nu när jag kollade på bilder på honom så upptäckte jag hans ögon, jättefina ögon men fasligt kvinnliga!
Fick en liten usch-kännsla i kroppen ,för nu såg han ut som en flicka på varje bild jag kollade på!
Jobbigt att man kan haka upp sig på en enda sak så där mycket...

Så ni kan få ha honom för er själva, jag nöjer med nummer 12 :)






Nu skall jag kolla på Harry Potter! :D
När jag och mamma var på maxi så köpte vi 6an och Ice Age 3, alltså dessa två filmer + Shrek bara är mina filmer!! Dom bästa jag vet!!
Ja, jag är en äkta Harrynörd och jag kan knappt bärga mig tills nästa film kommer på bio! :D





Jag skall berätta om min jul och min nyårsafton, och visa massa bilder, men en annan dag. :)








/by Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0