Follow me!


Hola hottie!

Sorry att jag är så kass på att uppdatera, har såååå mycket annat för mig! (not, men jag får helt enkelt inte tummen ur!)


Igår gjorde jag ingenting, jag låg i soffan och bara surade hela dagen, vet inte varför jag var på ett sodant ruttet humör igår, vaknade helt enkelt på så jävla fel sida, fy fan, förlåt mamma och pappa som fick utstå mitt cphumör.


Fredags var K.A.N.O.N., förjävla bra dag, alltid ett äventyr med mina brudar! haha jag tror dom håller med, åh jag älskar dom så jag spricker, gud bevare mig!
Klippte ju mig också fresten, hade jag nästan glömt, det färgades ju också, GALET! Jag blev röööööd, rödare än innan, johanna tyckte allt att det var kul, ville att jag skulle se ut som rödluvan. (hennes luva alltså) Får vänja mig lite, tänkte gå och fota det lite sedan, så jag har lite nya pics att visa upp.


Nu är det maaaaaaaaaaat!
Tills vidare;






Enjoy!







/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0