Filo


Kirrat!


En filo i krockis! Naaaaajs!
Nu har jag fyllt den med dansdagar och födelsedagar:P vilktigt!!




Låt mig säga "huuuuuuurt!"
Mamma väckte mig halv 9, var på gymmet halv 10, hemma vid 11, duschafixasminkakläpå och var på stan halv 1! bra jobbat tycker jag, det är bra jobbat för att vara mig:P Huuurt!
Haha gick iallfall och lunchade med Leyton, Pollnow och Eriksson, därefter blev det duohårfärgning hos fröken E, Polly och Fleyton fick finfin färg! :)
Sedan skulle johanna plugga så jag, lina, och linnea, åkte och köpte kebab och åkte sedan hem till mig och möös lite:) PUSS!


Nu skall jag gå och lägga mig, så godnatt godingar!






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0