Åh Frank!



FAAAAAAAAAAAN!!
Jag HATAR att vakna när man drömmer fetingbra drömmar!!




Detta var vad min dröm handlade om;


Fatta att jag inte ville vakna?!!



Det var inte bara det att jag drömde om Frank Wagner, (för det var Frank, och inte Joel!) utan att jag och Frank hade ett förhållande! Det var lite hemligt och lite fel, men åh så rätt!! hahaha jag dog när jag vaknade, fan vad sur jag blev!
Alltså vi hade det jättebra och var som gjorda för varandra. ;P hahahaha
Grrrrr, Frank min man!
Ditt sexberg!!!
hahahaha ;P





Igår var en mysdag!
Mötte upp några hotta brudar på Mangiamo för lite fika och snackelisnack!
Efter det åkte vi till mig och lagade tacos! :D
Gottttt!
Sedan kollade vi på tv, åt godis (fast knappt, jag har jättemycket godis kvar :P) och kollade på resor! :D
Har jag sagt det föresten, att vi skall till Turkiet? För det skall vi!! :)
Vi hade tänkt att åka i juni, men på grund at lite pengakriser så väljer vi nog att åka i augusti istället, lite billigare men mycket varmare! haha sånna smällar man får ta! ;P

Lite heta bilder på några hotta chicas kanske?
Okej då!




Håll i hatten alltså!!



Nuuuu skall jag svulla gooodiiiis :D
Och kom ihåg mina vänner, i kväll är det Frank! ;P
Puss








/by Julia







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0