Vilken känsla!



Åhh idag var timmen slagen, idag var det dagen D, idag var det dags, idag var det söndag!
Detta innebär hårtvättning!
Vilken känsla, idag var det faktist lite äckligt, så det var extra gött idag! :)

Förr hatade jag mitt hår när det var nytvättat, så blankt och glidigt och halt, uschuschusch, gillade det ruffsiga och otvättade! Men på senare tid, typ senaste året, så har jag börjat uppskatta mitt hår mer och mer, jag tycker inte om hur det ser ut, det gär väl typ ingen :P haha.
Men jag uppskattar min hårkvalité, den är stört bra!
Jag tvättar bara mitt hår en gång i veckan, (tycker säkert de flesta är skitäckligt) det behövs inte oftare än så, mitt hår blir aldrig fett, det lycktar aldrig äckligt och det ser aldrig smutsigt ut. Eller ibland gör det det, beror på hur mycket jag tränat och dansat och så vidare. I fall jag skulle tycka att det blev lite äckligt sprejar jag bara på lite av Proffs torrshampoo, klockren produkt, jisses alltså!
Sen så behöver jag typ aldrig klippa mig, eller alltså mitt hår är jätteslitstarkt, får aldrig kluvna toppar som det blir typ aldrig slitet + att det är väldigt tjockt.
OCH så växer tydligen mitt hår väldigt fort, jag har själv aldrig tänkt på det, men folk säger det till mig jämt, så jag antar att det stämmer, jag får i alla fall utväxt snabbare än jag hunnit reagera! :P haha









Nej, måste gå och lägga mig snart, har en döbra bok att läsa ut av favvo författaren! :D
Puss




PS
Har inte blivit av med min dalmas dialekt idag häller, sjukt! :S
DS







/by Julia

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh =)

2010-02-13 @ 01:17:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: eliasson

glad alla hjärtans dag :DDDD

2010-02-14 @ 13:09:08
URL: http://meliassons.blogg.se/
Postat av: eliasson

glad alla hjärtans dag :DDDD

2010-02-14 @ 13:09:09
URL: http://meliassons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, fan va gött det är!

2010-02-14 @ 21:29:11
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0