Godkväll



Godafton gott folk!


En sammanfattning av min söndag:

- Vaknade, åt frukost och gjorde ingenting...
- Tog med mig Baccus och åkte med pappa för att hälsa på farmor! :)
- Hem för att äta lite innan det bar iväg till Sportlife för dans med brudarna!
Har hittills blivig en liten house-bit till Drängarna - om du vill bli min fru. :P
Fett ;P
- Åkte hem och kollade på Yes Man med Emilia.
- Bara degat i soffan tills nu, nu skall jag sova! :)



Imorgon har jag ställt klockan på 9, fy faaaaan vad tidigt va?! :S
Skall nämligen hänga med Svensson till stan för hon ville klippa sig.
Det är över en månadsen jag träffade Lina och Isabella! :S
Fatta hur jääääävla längesedan det är......
SJUKT!
Men imorgon blire' ju som sagt en promenix till stan för klipp och förmodligen en fika ;P




Jag, Lina och Isabella!



Imorgon börjar ju även mitt nya liv igen!
Nu har jag varit förkyld och äckligt onytting alldeles för länge, nu skall det bli ändring, tänker inte sticka iväg till Turkiet som en fläskis! ;)



Tiiiiiiime tooooooo sleeeeeeep!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0