Droppar en bildbomd!



Ett par bilder från helgen, se och njuuuuuuut!





Mega god drink!
by våran privata bartender.



Snygg Bertil!



LP baby!



Har-tjejen!
Elakt? Nej, baaara roligt!




Kastar inte någr av LPs bilder också:



Snygg B!



Panini, jag och LP!



Galant tjej!




Nu var det slut! Eller jag har en film från fredagkvällen, men det det tar ju sjuttioelva år att ladda upp! För görat när jar har ne hel dag på mig, kanske imorgon innan jag drar till Göteborg för lite hip hop newstyle! (förjävla roligt asså!!!!)



Nu har jag ju föresten avklarat första veckan med mina grupper på Sportlife! Känns göööött, eller nja, jag är ju sjuk igen. :S Men det är kul att ha börjat dansa igen! I love it!!
Mina grupper dansar till;
Jazz 11-14 - See you at the club
Street 11-14 - Break your heart
Street 20+ - Burnt (Fröövrigt skiiithärlig grupp! :) har ju inte haft dom innan, men dom är sköna, känns riktigt bra!)
Ragga 12-15 - Shake
Ragga 16-18 - Flippin rhymes



Nä, nu skall jag smälla i mig 2 av mammas hemabakade smarriga frallor, och te!
Pusspuss y'all!





/by Julia

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Tycker du att Taylor Momsen och Ashley Benson är lika varandra? :)

2010-02-11 @ 16:51:48
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0