new years eve.










Valde mellan vit eller svart topp till kjolen, som är utgångstpunkten för min nyårsklädsel, fast än att det egentligen än två spetsfodral men som ikväll får agera topp, familjen röstade på svart men det är som jag alltid brukar säga, "man skall alltid välja det man först faller för och i 99% av fallen blir det lyckat", det är sant! Jag föll för det vita fodralet till kjolen först men jag får prova båda och se vad som ser bäst ut :)







Naglarna är målade i ett mörkt, mörkt blått lack från Isadora och sminket blir nog i mjuka, bruna nyanser och rosiga kinder. 

Nu är det dags att sätta igång, vissa har naturlig skönhet men tyvärr inte jag... :/ haha




puss hej och gott nytt år! :)





Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

GOTT NYTT ÅR SÖTNOS ! ;D

2010-12-31 @ 17:44:14
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0