madagaskar 2.





har inte hört något från datasnubben än så vet inte hur det blir med min dator men förmodligen kommer det bli en ny för det är något "medfött" fel på min HP.

Igår gick jag och mi madre en säng här i lillstaden, jag köpte en blus på gina-rean, ett par skor på scorett och lite smarr att dricka på nyår. Kommer bli middag hos B, härligt! Sedan vet vi nog inte riktigt vart det slutar, tanken är att vi skall hem till E med karl för fest men vi har fått annat förslag också så vi får väl se vart 12slaget skålas in! :)


Imorgon skall jag åka till göteborg, skall köra på second hand-shopping och självklart reaspan också!
Skall träffa lina inne i stan, totaly fab! ;)



nu skall vi kolla på madagaskar 2, pusspuss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0